Cornelis Bockes & Eelck Douwes.

  • Pieke
    Message 1 of 1 , Jun 3, 2012
      Wie kan mij meer vertellen over het onderstaande echtpaar.
      Cornelis Bockes, werd geboren zo rond 1610 te Ternaard en overleed aldaar voor 1681. Hij trouwde met Eelck Douwes op 3 maart 1632 te Leeuwarden, geboren rond 1612 en overleden op 26 december 1683 te Ternaard.

      Lidmatenboek Westdongeradeel.
      Cornelis Bockes. Gedoopt op belijdenis op 31 maart 1637 in Ternaard.
      Eelck Douwes, Weduwe van Cornelis Bockes. In 1681 lidmaat. Op 26 december 1683 zij overleden.

      m.v.g. Frouwkje Beckeringh