tresoarforum en deze groep

  • backfiremillie
    Message 1 of 1 , May 27, 2012
      Hallo medespeurders,

      Ik ben al jaren bij deze groep aangesloten en kwam er pas kort geleden achter dat er ook een Tresoarforum is met ongeveer dezelfde onderwerpen en mensen die daarbij aangesloten zijn. Ik ben technisch maar ook blond dus...

      Ik heb daardoor per abuis een bericht gestuurd waarbij ik veronderstelde dat het hier vandaan kwam.

      Nu heb ik verschillende pogingen gedaan om de schrijvers te bereiken van een bericht van 2007. hoewel ik hier gewens ben dat er altijd wel iemand reageert zie ik mijn bericht niet eens terug op het Tresoarforum.
      Is er daar sprake van een wat meer regide vorm van censuur of zo? het zelfde bericht met kwartierstaat heb met die tekst en met een bijlage verstuurd. Resultaat..niets.

      Wat is overigens het nut van twee van die groepen? Is dat het gevolg van een ruzie of zo?

      Graag jullie hulp.

      Mvg

      Hans Molenaar