Re: [Friesland-genealogy] Wijbrandt Jacobs uit Workum trouwde in 1646 in Delft

  • L.Bijlsma
    Message 1 of 6 , May 24, 2012
      Irene,
      Zoonlief werd op 18 december gedoopt en de ouders trouwden op 20 december.
      Hij lijkt me dat "kinderbedde" dus een ander woord is voor het tegenwoordige
      kraambed.

      Vr.gr. Lineke

      Message 2 of 6 , May 24, 2012
        Ligt nog in het kraambed, heeft het kind kortgeleden gekregen en moet nog aansterken.

> [...]

        > Op 20 november 1646 trouwden in Delft:
        > -Wijbrandt Jacobs j.m. varensgezel van Workum,
        > -Ariaentgen Jans j.d. wonende buiten de Kethelpoort;

      • Irene Visser
        Message 3 of 6 , May 25, 2012
          okee, bedankt, had het nog niet eerder gelezen vandaar.

          Irene.

          Op 25 mei 2012 07:43 schreef Bert Klok en Gerda Herder
          <gerberk@...>het volgende: