Re: [Friesland-genealogy] Wijbrandt Jacobs uit Workum trouwde in 1646 in Delft

  • Irene Visser
    Message 1 of 6 , May 24, 2012
      sorry wat is in het Kinderbedde leggende?

      Irene.

      Op 24 mei 2012 17:27 schreef annemarthsterringa <
      annemarthsterringa@...> het volgende:

    • L.Bijlsma
      Message 2 of 6 , May 24, 2012
        Irene,
        Zoonlief werd op 18 december gedoopt en de ouders trouwden op 20 december.
        Hij lijkt me dat "kinderbedde" dus een ander woord is voor het tegenwoordige
        kraambed.

        Vr.gr. Lineke

> [...]

        > Op 20 november 1646 trouwden in Delft:
        > -Wijbrandt Jacobs j.m. varensgezel van Workum,
        > -Ariaentgen Jans j.d. wonende buiten de Kethelpoort;

        -----
        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2012.0.1913 / Virusdatabase: 2425/5019 - datum van uitgifte:
        05/24/12
      • Bert Klok en Gerda Herder
        Message 3 of 6 , May 24, 2012
          Ligt nog in het kraambed, heeft het kind kortgeleden gekregen en moet nog aansterken.

          Message 4 of 6 , May 25, 2012
            okee, bedankt, had het nog niet eerder gelezen vandaar.

            Irene.

            Op 25 mei 2012 07:43 schreef Bert Klok en Gerda Herder
            <gerberk@...>het volgende: