Ale de Boer

  • Gerard de Jong
    Message 1 of 1 , May 20, 2012
      Goedemorgen allemaal,

      Wij kan mij helpen aan meer informatie over onderstaand gezin?
      Het gaat mij vooral om de overlijdensdatum en plaats van de vrouw en gegevens van hun kinderen.

      Ale de Boer, geboren 22-04-1880 Nijehaske, overleden 26-02-1942 Heerenveen (wolkammer), zoon van Tjeerd de Boer en Hotske Mobach.
      Hij huwde op 05-11-1908 Haskerland met:
      Hiltje van der Schaar, geboren 30-08-1875 Nijehaske, dochter van Anne Pieters van der Schaar en Antje Hospes.

      - een overlijdensadvertentie van Ale de Boer heb ik op de krant van toen gevonden, dit betreft een advertentie van zijn broer en zus.

      Kinderen (zover ik weet)

      1. doodgeboren dochter, geboren 26-08-1910 Heerenveen (Aengwirden)
      2. Hotske, geboren circa 1915

      Alvast hartelijk dank voor de hulp.

      Gerard de Jong