Hylke de Bruin

  • auke1958debruin
    Message 1 of 5 , May 12, 2012
      Dag medeonderzoekers,

      Wie kan me verder helpen met gegevevens van Hylke de Bruin geboren op 7 oktober 1817 als zoon van Hartog harmens de Bruin en moeder Anna Catharina Maks.

      Hylke zou in Ommerschans hebben gezeten en later als soldaat gediend te hebben.

      Alle info is welkom

      groet Auke de Bruin
    • Hinke
      Message 2 of 5 , May 12, 2012
        Hallo Auke,

        Heeft mijn vriendin deze gegevens niet? Zij heeft heel veel van deze
        familie de Bruin en een poosje geleden heb je haar mailadres gekregen.

        groet, Hinke.

      • auke de bruin
        Message 3 of 5 , May 12, 2012
          Hallo Hinke,

          Ja ik heb al veel info van haar gekregen maar ook van Hylke kan ze verder weinig vinden.
          Dus probeer ik het zo weer eens voordat ik ergens de archieven induik.

          Ga nog wel eens naar Bolsward om daar wat te snuffelen.

          Groeten auke

          To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
          From: wouwes@...
          Date: Sat, 12 May 2012 20:26:25 +0200
          Subject: Re: [Friesland-genealogy] Hylke de Bruin

> [...]

          > Hylke zou in Ommerschans hebben gezeten en later als soldaat gediend te hebben.

        • Hinke
          Message 4 of 5 , May 12, 2012
            Prima Auke, succes verder.

            groet, Hinke.

            Op 12-5-2012 20:44, auke de bruin schreef:

> [...]
            > Dus probeer ik het zo weer eens voordat ik ergens de archieven induik.
            >
            > Ga nog wel eens naar Bolsward om daar wat te snuffelen.

          • auke de bruin
            Message 5 of 5 , Jul 26, 2012
              Goedenavond,

              Zou graag weten wie meer info heeft over hartog de bruin en Hjeke de Bruin geboren resp 10101773 en 25011779.
              Zijn nazaten van Jan hartogs de bruin en Dieuwke Gerrits uit Bolward.

              Ook graag info over het overlijden van jan Harmens en Harmenke Harmens welke volgens mijn gegevens allebei op 3 augustus 1806 zijn overleden.

              vrgr

              Auke de Bruin

              To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
              From: wouwes@...