NGV publicatie De afstammingsreeksen van de hertogen van Brabant van 2006

  • Frits Hunneman
    Message 1 of 2 , May 7 8:57 PM
      Wie kan mij helpen aan een digitale versie van de NGV publicatie: De
      afstammingsreeksen van de hertogen van Brabant. Publicatie was volgens
      mij in 2006?

      Alvast bedankt voor uw hulp.

      Frits
    • Evert van Dijken
      Message 2 of 2 , May 7 11:11 PM
        Die is nog gewoon te koop in de webwinkel van de NGV 15 euro en voor leden 10 euro.
        Als je alleen een vraag hebt over een bepaald persoon in die afstammingsreeks dan zou iemand je misschien wel kunnen helpen.
        Zelf heb ik die afstammingsreeks niet.
        Evert van Dijken

        To: soc_nederlandse_adel@...; Friesland-genealogy@yahoogroups.com; overijssel-genealogy@egroups.com