Jan Rieuwerts

  • Pieke
    Message 1 of 1 , May 4 7:52 AM
      Wie kan mij meer informatie vestrekken over Jan R(ie)uwerts welke vermoedelijk zo rond 1722 werd geboren. Als ik het goed heb trouwde op 11 mei 1749 te Duurswoude met Aafke Fockes.

      Opsterland, Bevestiging huwelijk op 11 mei 1749 in Duurswoude.
      Man : Jan Riuwerts afkomstig van Duurswoude.
      Vrouw: Aafke Fokkes afkomstig van Wijnjeterp.

      Uit dit huwelijk voor zover mij bekend 7 kinderen, zijnde: Egbertje; Eltje; Rieuwert; Geertje; Fokke; Roelke en Folkert. Allen geb/ged. te Wynjeterp.

      Ik ben op zoek naar aanvullende gegevens zoals zijn geb/doop data en overlijdensdata en de namen van zijn ouders.

      Bij voorbaar mijn dank, pieke.