RE: [Friesland-genealogy] Sterkenburgh

    Message 1 of 8 , Apr 28, 2012
      Carla,

      Edith is ongetwijfeld ook geen naam die bij de Sterkenburghs voorkomt ;-)

      Het is mogelijk is dat Sjoerd in Amerika Thomas is geworden.

      Het lijkt er inderdaad sterk op dat ze geen van beiden gezinnen hebben
      gesticht.

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven.

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

      __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database
      viruskenmerken 7094 (20120428) __________

      Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

      http://www.eset.com