Re: [Friesland-genealogy]

  • Paul Menso
    Message 1 of 6 , Apr 20, 2012
      Getrouwd in de Rijp 17 mei 1902.
      Klaas Schouten en Trijntje Brugge

      Paul Menso.

      ----- Original Message -----
      From: Irene Visser
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, April 20, 2012 3:20 PM
      Subject: [Friesland-genealogy]

      Dag,

      is eer iemand die weet hoe ik achter de ouders kan komen van

      Trijntje Schouten, geboren 28-11-1903 in De Rijp Noord-Holland.

      Heb al gekeken bij de 10 jaren tafels van Genver?
      Maar daar kom ik niet echt uit.

      Zie wel een Trijntje staan met dezelde geboorte datum en nog 3 kinderen,
      waarvan ik 1 ook niet kan lezen,

      Heb gevonden,
      ????? Schouten, geb. 6-4-1907
      Eefje Schouten 15-6-1910
      Johannes ????? 1906
      en dan Trijntje.

      Maar dus geen idee van wie dit kinderen zijn.

      groetjes en alvast bedankt voor het meedenken.

      Irene

    • Fr@ns Krom
      Message 2 of 6 , Apr 20, 2012
        Irene,

        Probeer deze site eens: http://genea.pedete.net/

        Groet.
        Frans Krom

        Message 3 of 6 , Apr 20, 2012
          Dat zou kunnen, echter er is ook een huwelijk in De Rijp op 24-06-1900 van Hendrik Willem Schouten en Femmetje Tjeertes.
          Douwe Visser

          Message 4 of 6 , Apr 20, 2012
            Het eerste kind kreeg de moeders naam (waarschijnlijk), Trijntje.
            Paul Menso.

            Message 5 of 6 , Apr 20, 2012
              Kan er iemand uit die gegevens komen van Genver? Die 10 jaren tafels?
              Waarom (of zie ik dat over het hoofd) staan daar geen ouders bij? Geboorten
              van 1903 zijn toch ook wel openbaar?

              gr. Irene.