stamboom

  • Rina
    Message 1 of 85 , Apr 5, 2012
      Hallo allemaal,
      Wie kan mij helpen alstublieft?
      Ik zoek naar gegevens van Oetske Rienks de Vries en haar familie.
      Ze was moeder van Rienk de Vries .Hij was geboren op 6-11-1869 Surhuisterveen Achtkarspelen.
      Rienk de Vries is een kind van een niet genoemde vader.Waarschijnlijk kom ik daar nooit achter.
      Ik zou zo graag haar geboorte akte en informatie over haar ouders en/of broers en zusters willen vinden .
      Na twee jaar zoeken kom ik niet verder.
      groetjes van Rina de Vries

    • Johan Zwart
      Message 85 of 85 , Apr 5, 2012
        Hallo, ik zou beginnen met deze akte; oedske rienks de vries, geboren
        opsterland ipv oetske rienks
        Bron Burgerlijke stand - Geboorte
        Archieflocatie Tresoar, Frysk Histoarysk en Letterkundich Sintrum
        Algemeen Gemeente: Opsterland
        Soort akte: Geboorteakte
        Aktenummer: B 105
        Aangiftedatum: 16-09-1824
        Kind Oedske Rienks de Vries
        Geslacht: V
        Geboortedatum: 14-09-1824
        Vader Rienk Oedzes de Vries
        Moeder Janke Hendriks Lap
        denk dat je al een heel eind komt, niet alleen concentreren op
        achtkarspelen, groetjes Johan Zwart

        Bij het huwelijk van Rienk in 1894 in Franeker staat dat zijn moeder is
        overleden. Bij de huwelijkse bijlagen zou dus de overlijdensakte van moeder
        moeten zitten, heb je die al bekeken?

        Groeten
        Esther