excuses (dubbele mail overlijdensberichten)

  • Ingrid Stokreef
    Message 1 of 1 , Mar 27, 2012
      Beste mensen,

      ik heb gezien dat mijn mail met overlijdensberichten uit week 01-2012 drie keer verzonden is aan de groep.
      Mijn excuses daarvoor, dit was niet mijn bedoeling! Mijn mailprogramma (hotmail, ja van MS) gaf aan dat de mail niet verstuurd kon worden.
      Dus wel!
      Nogmaals excuses.

      Met vriendelijke groet,

      Ingrid Stokreef.