RE: [Friesland-genealogy] Re: Ysma en Wybranda

  • P.van Diemen
    Message 1 of 10 , Mar 24, 2012
      Johan,

      Wat heel vaak help bij 'mistige' browserproblemen is de tijdelijke internet
      files opruimen. Vooer IE onder Tools > Internet options > General tab >
      Browsing history > Delete... dan in ieder geval Temprary internet files,
      Cookies en bvk ook History.

      Succes,
      Philip

      Message 2 of 10 , Mar 24, 2012
        Hoi Kees,

        Bij mij werkt de link goed hoor! Mooie site.
        Ik was inderdaad Hans en die ander die ook geinteresserd was heette Johan.

        Mvg

        Hans Molenaar

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Kees Braaksma <cwbraaksma@...> wrote:

        > Hallo Johan,
        >
        > 'k Dacht dat je Hans heette, sorry.
        > Misschien een andere browser? Ik weet niet welke je gebruikt, maar ik
        > gebruik meestal firefox en als die problemen oplevert met een wbsite, ga ik
        > meestal naar google chrome.
        >
        > D'r komt wel wat javascripting op mijn site voor, maar ook weer niet zo
        > ingewikkeld, dat een browser zich daarin moet verslikken.
        >
        > Succes,
        > Kees

      • JP Mels
        Message 3 of 10 , Mar 24, 2012
          Dag Kees,

          Geen zorg Kees. Ik ben inderdaad Johan Mels, en ik kijk graag mee in de
          discussies in onze groep en probeer daar uit te leren.

          Ik heb jou link nu in Google chrome geplakt, en zie, het werkt.

          Weer wat geleerd. Ik moet zo langzamerhand toch op chrome overstappen.

          Groet, Johan.

> [...]

          > geen raad met de link.
          > Ook niet als ik de link kopieer en laat Googelen. Dan loopt mijn apparaat

        • Kees Braaksma
          Message 4 of 10 , Mar 24, 2012
            Hallo Johan,

            Oh vandaar. Het is ook al een beetje laat op de avond
            Groeten,
            Kees