VVD reageert op petitie

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Mar 21, 2012
      Beste lijstgenoten,

      Vandaag kreeg ik een email van de VVD waarin ze aangeven dat ze gaan onderzoeken of zij iets voor ons kunnen betekenen. Een onderzoek kan nooit kwaad en misschien heeft het ook nog resultaat.

      Ik wil tot zondag 25 maart 2012 de mogelijkheid geven om de petitie te ondertekenen en daarna wil ik met FS verder contact opnemen.

      We zullen het toch even moeten afwachten, maar het kan raar lopen. Inmiddels loopt de teller naar de 400 stemmers. Dit aantal is online en per email.

      Mocht u uw stem nog niet gegeven hebben, doe het dan snel, want elke stem telt en ik ben toch echt wel positief over dit aantal. Vergeet niet dat dit bestaat uit mensen die via de verschillende genealogie lijsten hiervan op de hoogte zijn.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      DTB en Burgerlijke Stand
      http://www.burgerlijke-stand.eu