: [Friesland-genealogy] stamboom

  • musquetier@home.nl
    Message 1 of 2 , Mar 18, 2012
      Heb je al eens op de site van het CBG
      www.cbg.nl
      gekeken, daar zijn miljoenen familie advertenties, misschien wat van je gading?

      Met vriendelijke groet
      Anton Musquetier
      http://altijdstrijdvaardig.nl
      Index van het Provinciaal Bestuurlijk Archief
      van Friesland met ca. 231.875 familienamen,
      ook uit andere Provincies, en ca. 192.638
      gefotografeerde pagina's van kerkarchieven
      Message 2 of 2 , Mar 18, 2012
        Hallo Anton,
        Bedankt voor de tip ik ga kijken.
        Hartelijk groet van Rina