Petitie: Hou de Burgerlijke Stand akten vrij van betaling.

  • Rob Hubert
    Message 1 of 2 , Mar 16, 2012
      Beste lijstgenoten,

      Vele van u strijden voor een vrije download van de akten uit de Burgerlijke Stand. Het is bekent dat ik me altijd tegen deze betaling heb uitgelaten. Dit resulteerde dat vele mensen films zijn gaan downloaden en bereid zijn om akten per email te versturen.

      Het is onder vele van u ook bekend dat ik lid ban de HLD (LDS, mormonen) kerk ben en dat ik probeer om te voorkomen dat FS op zwart gaat.

      De volgende actie zal me misschien niet door iedereen in dank worden afgenomen en misschien moet ik me, als lid van de kerk, hiervoor wel moeten verantwoorden, maar dat heb ik er voor over. Ik heb dan ook een petitie aangemaakt voor het vrij verkrijgbaar laten van de BS akten. Ik hoop dat u de petitie wil ondertekenen zodat we een sterk front hebben.

      Zoals bij de petitie staat heb ik inmiddels een brief verstuurd naar de verschillende politieke partijen om hen het 'probleem' voor te leggen en om te kijken of zij hier iets tegen kunnen doen.

      Laat het duidelijk zijn dat dit een eigen initiatief is, met de hoop dat u me wilt ondersteunen. Via onderstaande link kunt u de petitie ondertekenen.

      http://www.petitiesonline.nl/petitie/hou-de-akten-van-de-burgerlijke-stand-kosteloos-beschikbaar/379

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      DTB en Burgerlijke Stand
      http://www.burgerlijke-stand.eu

      Twitter: @RobertC1957

    • Rob Hubert
      Message 2 of 2 , Mar 16, 2012
        Beste lijstgenoten,

        Ik heb inmiddels begrepen dat men zich ook moet registreren om de petitie te
        tekenen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet wilt en uw privacy
        graag wilt behouden.

        Daarom kunt mij ook altijd een email sturen waarin u aangeeft dat u de
        petitie ondersteund en dan telt uw stem toch mee.

        Met vriendelijke groet,

        Rob Hubert
        Haarlem
        r.hubert2@...