Re: [Friesland-genealogy] Cuperus/Kuperus/Coeperyus

  • Jaap Cuperus
    Message 1 of 3 , Aug 2, 2001
      Bij het maken van een stamboom van mensen met de naam Cuperus kom je ook
      meerdere mensen voorbij met deze naam Dezen heb ik in een aparte bestand bij
      elkaar gehouden. Dit bestand heb ik nagezien en op eerste oogopslag kon ik
      niets vinden. Het bestand cuperus waar ik inzocht stuur ik u toe in een
      gedcombestand. Sorry voor het lange wachten maar ik had vakantie en een
      tijdje wat minder aandacht besteed aan de web-pages en de stamboom.
      Groetend,

      Jaap Cuperus