Re: [Friesland-genealogy] Fw: Sint Bonifatius-Friesland

  • sonja neyen
    Message 1 of 9 , Mar 13, 2012
      Bedankt
      Denk dat het die in Cornwerd is, naam kerk klopt ook
      Sonja ----- Original Message -----
      Message 2 of 9 , Mar 13, 2012
        “La WHaai”, beetje vreemd. Zeg maar Jack. Bolsward, ook vlak bij Witmarsum, heeft ook een Bonifatius kerk. Denk echter niet dat deze bedoeld wordt, daar is hij te nieuw voor. En Cornwerd ligt volgens mij precies in de streek die Sonja bedoeld.