Re: Hagtingius/Hachtingius/Hachting(h)

  • Liekele
    Message 1 of 26 , Mar 6, 2012
      ...in Fryske Genlias versie staan alle lidmaten vermeld maar kom
      daar geen verwijzing naar echtgenote (huysfrou) van ds Fred.
      Hachtingius tegen.

      Liekele

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Gert Zuidema <gertzuidema@...> wrote:

      > Beste Liekele,
      >
      > Je zou kunnen nakijken of bij die lidmaten misschien de echtgenote vermeld
      > staat als huisvrouw of echtgenote van hemzelf. In de Groninger Ledematen
      > staat het er vaak bij.
      >
      > --
      > Met vriendelijke groet,
      > Gert Zuidema

    • helmusdeutekom
      Message 2 of 26 , Aug 21 4:20 AM
        Hallo Klaas,
        na een tijd van andere prioriteiten dan genealogie heb ik
        de draad weer opgevat. En daardoor zie ik nu pas jouw
        reactie van feb 2014!
        Heel interessant. Ik ga de info in de komende tijd
        bestuderen.
        Heel hartelijk voor de moeite de je hebt genomen.
        Liekele Helmus, Almere
      • Pera
        Message 3 of 26 , Aug 21 5:26 AM
          Hallo Liekele,