Harmanus Cuik {(Koek, Koeke) (Harmen Kuik)} & Aafke Emkes

  • Pieke
    Message 1 of 1 , Mar 3, 2012
      Ik ben op zoek naar nadere aanvullende gegevens over het gezin Harmanus Cuik welke zo rond/voor 1715 huwde met Aafke Emkes vermoedelijk te Oudkerk.

      Harmanus/Harmen wordt in 1722 vermeld als gardenier/hovenier van de Hr.Sminia te Oudkerk.

      Het gezin kreeg zover mij bekend twee kinderen, zijnde:
      I. Jan Harmens, gboren rond 1715; gedoopt 18-1-1719 te Oudkerk, trouwde met Jebbe/Jebbichje Jans op 16-4-1740 te Bergum.
      II.Marijke Harmens, geboren rond 1718; gedoopt op 5-10-1721 te Oudkerk.

      Indien u nadere informatie heeft over het bovenstaande gezin en hun voor/ouders zijn deze van harte welkom.

      m.v.g. Pieke v/d schaaf.