Re: [Friesland-genealogy] VISSER

  • Harm Westra
    Message 1 of 5 , Aug 2, 2001
      Olaf,

      in mijn bestand vind ik ene Bokke Visser. Misschien heb je er iets aan:

      groeten,
      Harm Westra

      I.1 Bokke VISSER, schipper.
      Kinderen:
      1. Betske VISSER (zie II.2 op blz. ).

      II.2 Betske VISSER, overleden 1930.
      Gehuwd met WESTRA, geboren te De Tike,Oudega,FR,NL, overleden 1914, begraven
      te Kollum,FR,NL, zoon van WESTRA.
      Uit dit huwelijk:
      1. Wytze WESTRA
      2. Sietske WESTRA