RE: [Friesland-genealogy] Pieter Hotze Sikkes

  • JP Mels
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2012
      Duidelijk Ina, Excuusee.

      Johan.

      _____

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Ina Hazewinkel
      Verzonden: woensdag 29 februari 2012 23:11
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Pieter Hotze Sikkes

      Hallo Johan,

      Ik denk dat je mijn eerste vraag heb gemist ik citeer:

      Ik ben op zoek naar de nakomelingen van:

      Pieter Hotzes Sikkes 7-7-1901 Hemelumer Oldeferd
      zoon van Hotze Sikkes en Rinske Pieters de Kroon

      Pieter Sikkes getrouwd op 12-09-1939 te Hindeloopen met

      Geeske Mulder geb 22-08-1899 te Hindeloopen, overleden 09-02-1949 te
      Hindeloopen
      Dochter van Douwe mulder en Trijntje Doedes Smith.

      Wie weet of Pieter kinderen had met Geeske, en of hij na haar overlijden,
      opnieuw is getrouwd?

      Groet Ina