RE: [Friesland-genealogy] Pieter Hotze Sikkes

  • JP Mels
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2012
      Dag Ina,

      Wat is de geboorte datum??

      Gedeeltelijk uit Friesland, verder uit??

      Johan.

      _____

      Message 2 of 6 , Feb 29, 2012
        Hallo Johan,

        Ik denk dat je mijn eerste vraag heb gemist  ik citeer:

        Ik ben op zoek naar de nakomelingen van:

        Pieter Hotzes Sikkes  7-7-1901 Hemelumer Oldeferd
        zoon van Hotze Sikkes en Rinske Pieters de Kroon

        Pieter Sikkes getrouwd op 12-09-1939 te Hindeloopen met

        Geeske Mulder geb 22-08-1899 te Hindeloopen, overleden  09-02-1949 te Hindeloopen
        Dochter van Douwe mulder en Trijntje Doedes Smith.

        Wie weet of Pieter kinderen had met Geeske, en of hij na haar overlijden,
        opnieuw is getrouwd?

        Groet Ina

        Message 3 of 6 , Feb 29, 2012
          Duidelijk Ina, Excuusee.