Re: [Friesland-genealogy] Pieter Hotze Sikkes

  • Ina Hazewinkel
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2012
      Hallo Dieter,

      Het is wel even een spannend puzzeltje, aangezien ik een fotootje vond bij mijn vader van Pieter Hotze Sikkes,
      met op de achterkant zijn geboorte datum.
      mijn vader is al op leeftijd, en weet niet meer of hij familie van Pieter was.
      de zoek ik nu de link tussen mijn vader en Pieter.
      Mijn vader komt ook gedeeltelijk uit Friesland, namen van zijn voorouders zijn:
      Kuipers, de Haan, Dudschuss ,Piso.

      Groet Ina

      ________________________________
      Message 2 of 6 , Feb 29, 2012
        Dag Ina,

        Wat is de geboorte datum??

        Gedeeltelijk uit Friesland, verder uit??

        Johan.

        _____

          Message 4 of 6 , Feb 29, 2012
            Duidelijk Ina, Excuusee.