Pieter Hotze Sikkes

  • Ina Hazewinkel
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2012
      Beste,

      Ik ben op zoek naar de nakomelingen van:

      Pieter Hotzes Sikkes  7-7-1901 Hemelumer Oldeferd
      zoon van Hotze Sikkes en Rinske Pieters de Kroon

      Pieter Sikkes getrouwd op 12-09-1939 te Hindeloopen met

      Geeske Mulder geb 22-08-1899 te Hindeloopen, overleden  09-02-1949 te Hindeloopen
      Dochter van Douwe mulder en Trijntje Doedes Smith.

      Wie weet of Pieter kinderen had met Geeske, en of hij na haar overlijden,
      opnieuw is getrouwd?

      Groet Ina

    • Dieter Kroon de
      Message 2 of 6 , Feb 29, 2012
        Ina
        Pieter is in Hindeloopen overleden het jaartal weet ik niet staat ook niet op graftombe,maar volgens een kleindochter van zijn broer Douwe moet het ergens in 1960/1970 geweest zijn zij had helaas geen rouwbrief,Pieter en Geeske hadden volgens haar ook geen kinderen en hij is ook niet hertrouwd,ik ben ook op zoek naar invormatie over hem,Pieter zijn moeder was een zuster van mijn grootvader,Pieter is dus een neef van mijn vader
        Groet Dieter de Kroon

        Message 3 of 6 , Feb 29, 2012
          Hallo Dieter,

          Het is wel even een spannend puzzeltje, aangezien ik een fotootje vond bij mijn vader van Pieter Hotze Sikkes,
          met op de achterkant zijn geboorte datum.
          mijn vader is al op leeftijd, en weet niet meer of hij familie van Pieter was.
          de zoek ik nu de link tussen mijn vader en Pieter.
          Mijn vader komt ook gedeeltelijk uit Friesland, namen van zijn voorouders zijn:
          Kuipers, de Haan, Dudschuss ,Piso.

          Groet Ina

          ________________________________

          Message 4 of 6 , Feb 29, 2012
            Dag Ina,

            Wat is de geboorte datum??

            Gedeeltelijk uit Friesland, verder uit??

            Johan.

            _____

              Message 6 of 6 , Feb 29, 2012
                Duidelijk Ina, Excuusee.