Parenteel Sicke Nammes

  • Sake Wagenaar
    Message 1 of 1 , Feb 27, 2012
      Beste lijstgenoten,

      Op mijn website heb ik een overzicht geplaatst van de nakomelingen van
      Sicke Nammes (1670-1709 genoemd in Oostermeer). Zijn nageslacht bestond
      vooral uit schippers en woonde oorspronkelijk in Oostermeer en
      Rottevalle. Van daaruit komen de nakomelingen in verschillende delen van
      Friesland terecht. Onder andere in Leeuwarden, Heeg, Stavoren, Lemmer,
      Harlingen, Franeker, Bergum en Garijp. Maar ook in de provincie
      Groningen en aan de overkant van de Zuiderzee (Enkhuizen). De
      belangrijkste achternamen in deze familie zijn Siedzes (met varianten
      als Siedses, Siedzesz, Sieses, Sietzes, Sijdzes en Zieses), De Jong,
      Wouda, De Boer, Wagenaar, Hoff en Van der Woude.

      Link:
      http://www.sakewagenaar.nl/parentelen-mainmenu/187-parenteel-sicke-nammes

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar