Militairen registers op FS

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Feb 24, 2012
      Beste lijstgenoten,

      Ik heb hier nog geen bericht van gezien, of ik heb niet goed gekeken, maar online bij FamilySerach staan nu ook de militaire registers. Misschien zit daar nog iets tussen wat u nog niet wist.

      https://www.familysearch.org/search/image/index#uri=https://api.familysearch.org/records/collection/1498335/waypoints

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      DTB en Burgerlijke Stand
      http://www.burgerlijke-stand.eu