Re: Albert Pietersz (Haytema) x Fettje/Tetje Siebes

  • Liekele
    Message 1 of 3 , Feb 12, 2012
      Hallo Frans!

      wat goed zeg! Dat kan niet missen.
      Ik had het dacht ik zo goed uitgekamd maar zelf toch niet gevonden.
      Klopt in grote lijnen wel.
      In haar overlijdensakte dd 24 jan 1816 (op Genlias niet te vinden)
      staat dat Fettje Sybes 49 jr was dus dat klopt wel.
      De naamsvernoeming van de kinderen ging als volgt:
      1) Pieter 2) Sybe/Siebe 3) Greeld/Greelt 4) Lol en 5) Salling.
      Blijkbaar is boeke Greeld naar zijn beppe genoemd.

      Nogmaals dank,

      Liekele Helmus, Almere