FW: [Friesland-genealogy] van der Wal Kampstra Oostdongeradeel

  • M.J. Sluijter
    Message 1 of 1 , Feb 9, 2012
      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens M.J. Sluijter
      Verzonden: donderdag 9 februari 2012 15:21
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: RE: [Friesland-genealogy] van der Wal Kampstra Oostdongeradeel

      Hallo Martien.

      Op tresoar heb ik gezocht, "na 1811" naar : Geboorten Huwelijk en
      overlijden van "Martje Kampstra" in Alle Regio's.

      Je vindt dan Geboote Oostdongeradeel 1865 Martje Kampstra * 12-12-1865 te
      Anjum dochter van Jan Freerks Kampstra enJacoba Jacobs Visser.

      Tevens vind je bij dezelfde zoekopdracht bij Geboorteacten Scoterland de
      geboorten van 5 kinderen van Pieter en Martje. 1) Akke van der Wal *
      Rotsterhaule op 17-06-1892,

      2) Jan * 24 juli 1894, 3) Jacoba * 17-02-1897, 4) Dirk * 28-08-1898, 5)
      Rienk * 23-041902.

      De volgende zoekopdracht kan zijn naar Jan Freerks Kampstra, dat levert 8
      kinderen van hem en Jacoba Jans Visser op. (er is ook nog een zoon Freerk
      geboren in Oost-Dongeradeel)

      Een volgende zoekopdracht kan zijn naar Jan Kampstra Dat levert op: Jan
      Kamstra * 24-06-1823 Kollummerland, zoon van Freerk Brongers Kampstra en
      Aukje Martens Dijkstra.

      Er is nog meer te vinden, al moet je wel vaak alternatieve zoekopdrachten
      zien te vinden.

      Vriendelijke Groet,

      Martin Sluijter

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com