doorgestuurde mail.

  • Irene Visser
    Message 1 of 4 , Feb 8, 2012
      Dag,

      kreeg onderstaand mail, en mijn vraag is heeft iemand deze personen in de
      stamboom?
      Kan iemand ze doorsturen naar andere groepen? Maakt niet uit welke.

      Alles van Nederland en Benelux?

      bij voorbaat hartelijk dank.

      Irene.

      Message 2 of 4 , Feb 8, 2012
        Irene, hieronder een paar huwelijken in deze lijn. Herken je nu wel iets?

        Gemeente: Amsterdam
        Soort akte: Huwelijksakte
        Aktenummer: reg.8B;fol.48v
        Datum: 27-05-1926
        Bruidegom Johannes van der Meulen
        Leeftijd: 23
        Geboorteplaats: Amsterdam
        Bruid Grietje Tuinder
        Leeftijd: 23
        Geboorteplaats: Amsterdam
        Vader bruidegom Sijtze van der Meulen
        Moeder bruidegom Anna Maria Klusmann
        Vader bruid Nicolaas Tuinder
        Moeder bruid Grietje Sieburgh
        Nadere informatie beroep Bg.:bankwerker;beroep vader Bg.:portier
        *

        Gemeente: Amsterdam
        Soort akte: Huwelijksakte
        Aktenummer: reg.5;fol.30
        Datum: 19-02-1902
        Bruidegom Sijtze van der Meulen
        Leeftijd: 29
        Geboorteplaats: Sneek
        Bruid Anna Maria Klusmann
        Leeftijd: 22
        Geboorteplaats: Nieuwer-Amstel
        Vader bruidegom Johannes van der Meulen
        Moeder bruidegom Trijntje Sipkema
        Vader bruid Johann Heinrich Klusmann
        Moeder bruid Elberdina Jacoba Gunter
        Nadere informatie beroep Bg.:werkman;beroep vader Bg.:werkman
        *

        Huwelijksakte Sneek, 1872
        Man : Johannes van der Meulen, oud 24 jaar, geboren te Sneek
        Ouders: Sytze van der Meulen en Gepke de Vries
        Vrouw : Trijntje Sipkema, oud 25 jaar, geboren te Sneek
        Ouders: Hylke Sipkema en Lieuwkje Hoekstra
        Datum : 27 oktober 1872, akte nr. 63
        *

        ensaf.

        Groet,
        Annemarth

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Irene Visser <irenejolanda.vandermeulen@...> wrote:

> [...]
        > stamboom?
        > Kan iemand ze doorsturen naar andere groepen? Maakt niet uit welke.

      • Ina Hazewinkel
        Message 3 of 4 , Feb 8, 2012
          Hallo Irene,

          Sjoerd van Staveren