Re: [Friesland-genealogy] Kolmer Ameland.

  • Joke Termaat
    Message 1 of 4 , Aug 1 12:24 PM
      Hallo Tiny,

      Mag ik je heel hartelijk danken voor de gegevens die je mij hebt gestuurd,
      ben nu ineens een heel stuk verder. Maar vooral mijn schoondochter is hier
      erg blij mee, mooier kan het niet.
      Mocht je nog eens iets nodig hebben uit het RA Gelderland laat het me weten,
      ik woon daar vlakbij.

      Met vriendelijke groet, Joke Termaat-Schaefers, e-mail: jcts@...