Re: [Friesland-genealogy] Tjitze Wagenaar

  • Tjitske Wagenaar
    Message 1 of 5 , Feb 5, 2012
      Dank voor je reactie Rimy, Voor zover ik het kan zien in de Wagenaar stamboom, staan deze mensen er niet in. Alhoewel de naam Jan Sjoerds Wagenaar anders doet vermoeden, die komt in mijn lijn vaker voor. Ik ben nu bezig met de vrouwelijke lijn, maar ik ga jouw informatie later nader bestuderen. Ik vind het steeds leuker worden. vriendelijke groet, Tjitske Wagenaar