FW: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 313 , Aug 1, 2001
      Van: nico.vanlinden@... [mailto:nico.vanlinden@...]
      Verzonden: woensdag 1 augustus 2001 11:09
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 1/8/2001
      Tijd : 11:09:17
      Naam : Hetty
      E-mailadres : nico.vanlinden@...

      Ik ben geinterresseerd in de stamboom van de fam. Jorritsma.Ik ben al een
      heel eind terug 1705 maar ik heb nog wat gaatjes te vullen zo was Ate
      Jorritsma een zn. van Johannis durks Jorritsma .Hijx 31-8-1776 te franeker
      met Popkje jans(later : Toonstra) van Burgwerd. Graag zou ik willen weten
      hoeveel kinderen zij kregen en wie dit waren. Johannis durks was de zoon van
      Dirk Ates gehuwd met Ancke Simens v.d. Terp zij kregen tussen 1740 en 1753
      minimaal 6 kinderen ook hun namen zou ik willen weten. Dirk Ates was een zn.
      van Ate Dirks x 10-1-1705 te franeker met Froukje Douwes sickes Beteren de
      vader van Ate was Dirk en daarvoor en dit is niet zeker Jorris Dirks Het is
      een RK fam. Wie heeft er nog meer info voor mij bij voorbaat dank
    • J.A.RUITER
      Message 313 of 313 , Nov 26, 2004
        test