Re: [Friesland-genealogy] Feike de Kroon en Trijntje de Vries

  • Hinke
    Message 1 of 4 , Feb 1, 2012
      Bert heeft hier het huwelijk al, als je wilt kan ik volgende week
      dinsdag op het gemeentearchief (Joure) kijken naar de geboorteaktes
      en/of gezinskaart van Feike de Kroon en Trijntje de Vries.

      groet, Hinke.

    • Bert Wijnstra
      Message 2 of 4 , Feb 1, 2012
        Nog een kleine aanvulling op het bericht van gisteravond.
        Feike de Kroon is geboren in Haskerhorne en Trijntje de Vries op 13-4-1904
        in Oosterzee Lemsterland, akte 60. Ze zijn gehuwd in Haskerland op 4-7-1929
        akte 53.

        Bert W