Feike de Kroon en Trijntje de Vries

  • martiengen
    Message 1 of 4 , Feb 1, 2012
      Beste lezer,es.

      Wie van u kent de ouders van Trijntje de Vries, volgens graftombe.nl
      geboren 13-4-1904.
      Ik ben aan het zoeken geweest, maar kom er niet uit. Er zijn ontzettend veel vrouwen in Frieslan met diezelfde naam

      14.Feike de Kroon geb. 24-3-1903, overl. 4-5-1985 (graftombe.nl.) Haskerhorne
      15. Trijntje de Vries geb. 13-4-1904, overl 7-7-1976 (graftombe.nl.) Haskerhorne
      Uit dit huwelijk
      1. Aaltje geb. 21-2-1932
      2. Klaas overl 1-6-1939 geboren en wonende Haskerhorne

      Graag uw informatie a.u.b.

      Met vriendelijke groet,
      Martien van Iersel
    • Bert Wijnstra
      Message 2 of 4 , Feb 1, 2012
        Hallo Martien

        Gekeken op familysearch. Op 4 juli 1929 is te Haskerland getrouwd: Feike de
        Kroon oud 26 jr zoon van Klaas de Kroon en Aaltje de Haan met Trijntje de
        Vries oud 25 jaar dochter van Arjen de Vries en IJbeltje Hiddinga.

        Groet
        Bert Wijnstra
      • Hinke
        Message 3 of 4 , Feb 1, 2012
          Bert heeft hier het huwelijk al, als je wilt kan ik volgende week
          dinsdag op het gemeentearchief (Joure) kijken naar de geboorteaktes
          en/of gezinskaart van Feike de Kroon en Trijntje de Vries.

          groet, Hinke.

        • Bert Wijnstra
          Message 4 of 4 , Feb 1, 2012
            Nog een kleine aanvulling op het bericht van gisteravond.
            Feike de Kroon is geboren in Haskerhorne en Trijntje de Vries op 13-4-1904
            in Oosterzee Lemsterland, akte 60. Ze zijn gehuwd in Haskerland op 4-7-1929
            akte 53.

            Bert W