Gramsma - Vorenhout ( was Re: Hulp gevraagd,

  • annemarthsterringa
    Message 1 of 2 , Jan 23, 2012
      Hallo Anny,
      Voor een echtscheiding moet er een huwelijk geweest zijn, en dat was er niet!

      Meindert Gramsma was getrouwd met Regina Wallon en had Johanna Elizabeth Vorenhout 'erbij'. Wel netjes dat hij het jongste kind erkende.
      *
      Huwelijksakte Leeuwarden, 1822
      Man : Meindert Gramsma
      Vrouw : Regina Wallon
      Datum : 17 maart 1822, akte nr. 29
      *
      Overlijdensakte Leeuwarden, 1866
      Aangiftedatum 14 maart 1866, akte nr. 130
      Regina Wallon, overleden 13 maart 1866, 70 jaar, vrouw
      Gehuwd [= met Meindert Gramsma, zie allefriezen.nl]
      *
      Overlijdensakte Leeuwarden, 1880
      Aangiftedatum 1 december 1880, akte nr. 703
      Meindert Gramsma, overleden 30 november 1880, 78 jaar, man
      Weduwnaar [=van Regina Wallon, zie allefriezen.nl]

      Groetjes,
      Annemarth Sterringa
      http://www.annemarthsterringa.nl/