Arjen Anes Visser

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 1 , Jan 15, 2012
      Beste medezoekers,

      Is er iemand die voor mij in het archief in Leeuwarden de navolgende akte wil bekijken. Misschien staat er iets meer in over Arjen Anes Visser.

      1872 Vrouwenparochie, notaris E. P. Brunger
      Verkoping
      Betreft de verkoop van meubelen en bakkersgereedschappen, opbrengst fl. 144
      - Arjen Visser te Vrouwenparochie, verkoper
      Bron: Toegangsnr. : 26;
      Inventarisnr.: 134036;
      Repertoirenr.: 136 d.d. 12 september 1872

      Alvast vriendelijk bedankt.

      Mvg.
      Frans Krom