Minnert Jans (Jager) x Trijntje Broers

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 3 , Jan 8, 2012
      Beste Medezoekers,

      Ik ben op zoek naar voorouders van Minnert en Trijntje,

      Ik heb 3 kinderen van dit echtpaar gevonden nl Anne (1752, Beets), Broer (1754, Gorredijk) en Pieter (1760, Drachten)

      Wie heeft meer informatie?

      Groetjes.
      Frans Krom

    • Ina Hazewinkel
      Message 2 of 3 , Jan 10, 2012
        Hallo Frans,

        Huwelijk en geboorte  Minnert Jans (Jager) x Trijntje Broers

        Rauwerderhem, huwelijken 1751
        Vermelding: Derde proclamatie op 7 november 1751 in Rauwerd
        Man       : Minnert Jans afkomstig van Oostermeer
        Vrouw     : Trijntje Broers afkomstig van Rauwerd

        Tietjerksteradeel, dopen, doopjaar 1712
        Dopeling: Minnert
        Gedoopt op 3 juli 1712 in Oostermeer, Eestrum
        Zoon van Jan Pieters en niet genoemde moeder

        Rauwerderhem, dopen, doopjaar 1716
        Dopeling: Trijntie
        Gedoopt op 22 maart 1716 in Rauwerd/Irnsum
        Dochter van Broer Johannis en niet genoemde moeder

        Dopeling  : TRIJNTJE
        Vader   : BROER JOHANNES

        Groet Ina

        http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3.0

        Message 3 of 3 , Jan 10, 2012
          Hallo Ina,

          Dank je wel.
          Ik heb er zeker zitten slapen . . . . :o)
          Groet.