foto's van Wagenaar

  • Tjitske Wagenaar
    Message 1 of 1 , Jan 7, 2012
      Ik ben op zoek naar foto's van Tjitske Wagenaar geboren 18 feb 1893 te Jelsum en haar zuster Doetje Wagenaar, geboren 16-10-1879. Doetje trouwde met Klaas Ronda op 18 sept 1902. Ik hoop dat iemand iets heeft van deze drie mensen.
      Ik ben overigens een klein kroniekje aan het schrijven over mijn "voormoeders" zij zijn allen fries. Half maart moet het klaar zijn. Als iemand er belangstelling voor heeft, kan ik het tzt. mailen. Hartelijke groet,