Re: [Friesland-genealogy] Jakob Hobbes x Saapke Olferts

  • van 't Zet
    Message 1 of 5 , Jan 7, 2012
      Frans:

      Overlijdensakte Leeuwarden, 1818
      Aangiftedatum 21 juli 1818, akte nr. 305
      Jacob Hobbes de Vries, overleden 21 juli 1818, 55 jaar, man
      Weduwnaar

      via alle Friezen:
      zoon van Hobbe Jacobs en Grietje Gerbens weduwnaar van Atje Ales
      dus bevestiging dat dit inderdaad de ouders zijn en dat hij ook met Atje Ales is gehuwd

      Minnertsga, deel 1 folio 50 verso
      Vries, Jacob Hobbes de, Tzummarum
      Kinderen:
      Hobbe 24, Stiens
      Kindskinderen:
      Wessel 1, Saakje 3

      Stiens, deel 1 folio 27
      Vries, Hobbe Jacobs de, Stiens
      Kinderen:
      Zaapke 2, Wessel 1

      groet
      Carla
      Afbeelding

      Hobbe Jacobs trouwt 28-04-1765 te Menaldum met Geertje Gerbens.
      Vader Jacob Hobbes.

      Gelet op de patroniem en tijd en omgeving moet je misschien verder kunnen komen.
      Kinderen van Hobbe Jacobs staan niet in mijn bestand.

      V.g.

      Peter Nanne Streekstra

      Message 2 of 5 , Jan 7, 2012
        Hoi Carla,