Verdwenen websites vinden in het archief van het web

  • hzijlstra
    Message 1 of 1 , Jan 5, 2012
      L.S.

      Af en toe zie ik vragen voorbij komen van mensen die een oude website niet meer kunnen vinden omdat deze verhuisd is of offline gehaald (of zelfs gehackt lijken). Als je de oude URL nog hebt kun je echter vaak een deel of de gehele oude website terugvinden door gebruik te maken van http://www.archive.org
      Zo heb ik ook de oude lijst met Links grotendeels kunnen herstellen op de Sneuper site, zie de voorbeelden op http://www.hvnf.nl/links/

      Groetnis,
      Hans
      http://www.HVNF.nl