Re: Willem Ingles (Engels),

  • Pieke
    Message 1 of 5 , Dec 27, 2011
      Hy Folkert.

      Tot mijn spijt niet veel verder dan ik was. EEn neef zal proberen om enig informatie te krijgen over de gegevens of ene Willem Ingles geëmigreerd is van Duitsland naar Nederland. Maar tot op heden heeft dat bijna niets opgeleverd. De naam komt wel voor in t noorden/westen van Duitsland. Maar geen link naar 'onze'Willem.
      Dus ben ik zeer benieuwd wat jij heb gevonden. Ik zou dat graag willen inzien. Is het mogelijk dat je een copie kan opsturen naar mij?
      Ik zend in ieder geval mijn mail-adres toe.

      Groetenis Pieke.