Re: [Friesland-genealogy] Heemkundige Verenigingen.

  • carla
    Message 1 of 2 , Jul 30, 2001
      Hallo Henri

      Er is een compleet overzict te vinden van de heemkundige verenigingen op:
      http://www.people.zeelandnet.nl/ehamelink/heemkunde/

      Met vriendelijke groet,
      Carla

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .

    • henrilouisweekhout
      Message 2 of 2 , Jul 30, 2001
        Hallo,

        Is er ook een lijst beschikbaar van plaatselijke of regionale heemkundige- en Oudheidkundige Verenigingen met adressen en / of 'e'-mail adressen in de provincie Friesland.?

        Wie heeft een lijst en kan mij een copie daarvan zenden.?

        Het zou heel erg handig zijn om die lijst te bezitten.

        Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor de medewerking.

        Met vriendelijke groeten,
        Henri.