Re: [Friesland-genealogy] Hoitinga

  • pboltjes@planet.nl
    Message 1 of 4 , Dec 8, 2011
      Hallo Sonja,

      Ik heb Hottinga, Hottenga en Hoitinga in de familie.
      Alleen, ik ben wat voorzichtig met claimen van spullen die wellicht beter een plek krijgen bij b.v. Tresoar.

      Vriendelijke groet,

      Piet Boltjes

        Heeft er iemand de familie Hoitinga in zijn stamboom zitten?

        vr.gr.

        Sonja

      • Jaap Hoitingh
        Message 3 of 4 , Dec 9, 2011
          Kent U het familieboek boek:
          Hoitinga
          samengesteld door Jolt Oostra Rzn, geb. Hardegarijp 10.3.1938
          Drachten, september 1979, 172 pag.