Hoitinga

  • sonja neyen
    Message 1 of 4 , Dec 8, 2011
      Goeden Middag,

      Heeft er iemand de familie Hoitinga in zijn stamboom zitten?

      vr.gr.

      Sonja

    • pboltjes@planet.nl
      Message 2 of 4 , Dec 8, 2011
        Hallo Sonja,

        Ik heb Hottinga, Hottenga en Hoitinga in de familie.
        Alleen, ik ben wat voorzichtig met claimen van spullen die wellicht beter een plek krijgen bij b.v. Tresoar.

        Vriendelijke groet,

        Piet Boltjes

          Heeft er iemand de familie Hoitinga in zijn stamboom zitten?

          vr.gr.

          Sonja

        • Jaap Hoitingh
          Message 4 of 4 , Dec 9, 2011
            Kent U het familieboek boek:
            Hoitinga
            samengesteld door Jolt Oostra Rzn, geb. Hardegarijp 10.3.1938
            Drachten, september 1979, 172 pag.