Kwartierstaat Kornelis Pijnakker (1899-1970)

  • Rogier Visser
    Message 1 of 2 , Dec 4, 2011
      Dag allemaal,

      Zonet heb ik de kwartierstaat van Kornelis Pijnakker (1899-1970) online gezet:
      http://www.arabicliquor.com/gen/index.html

      Dan heb ik nog een vraag. Veel mensen kunnen hun stamboom traceren
      naar Sioerdt Aelthiez Itsma en Anna Folckedr Grottinga, die in de 16e
      eeuw te Buweklooster woonden. Is er ergens een genealogie van dit
      echtpaar verschenen?

      Met vriendelijke groet,
      Rogier Visser
    • Lukas Cazemier
      Message 2 of 2 , Dec 4, 2011
        Beste Rogier,

        IIn de volgende piublicaties staat iets over dit echtpaar:

        a- Kertiersteat fan André Zwart, door Klaas J. Bekkema e.a. in Genealogysk
        Jierboekje 1988, blz. 59.

        b- Frysk Kertiersteateboek, ûnder redaksje fan Melle Koopmans, e.a.
        (Ljouwert, 1996), blz. 310.

        c- Gens Nostra, Maandblad van de Nederlandse Genealogische Vereniging,
        jaargang 1995, blz. 481

        Ik hop, dat je hier iets aan hebt.

        Vr. groeten,

        Lukas Cazemier,