Fokke Ruurds de Jonge

  • tette65
    Message 1 of 3 , Dec 1, 2011
      Beste Martin,

      geen probleem. Ik denk dat de meeste medespeurders wel eens op het verkeerde been gezet worden.

      Ik heb recentelijk enkele keren rectificaties in mijn databestand moeten aanbrengen, vooral omdat hoe langer hoe meer gegevens via internet beschikbaar komen, speciaal "Alle Friezen" en de data van Familysearch via www.genver.nl.

      Vooral dat laatste is in mijn geval een goede bron, omdat Utingeradeel en Weststellingwerf, waar de meeste van mijn voorouders vandaan komen, nog niet op "Alle Friezen" te raadplegen zijn.

      groeten uit een regenachtig (na 4 weken) Bochum

      Tette
    • Th.van der Veen
      Message 2 of 3 , Dec 1, 2011
        Tette,

        Sinds kort zijn ook de data van Utingeradeel en Idaarderadeel ( thans nog gemeente Boarnsterhim) op alle friezen gepubliceerd. Ik heb er al mijn voordeel mee gedaan
        Succes

        Groet
        Tom van der Veen

        Message 3 of 3 , Dec 3, 2011
          Hallo Tom,

          had ik nog niet gezien. Bedankt voor deze tip.

          groeten

          Tette