RE: [Friesland-genealogy] Wietske Fokkes de jong en Ycke Thomas

  • jeanet
    Message 1 of 7 , Nov 28, 2011
      Hallo Cor,

      Hartelijk dank voor deze informatie, ik kan er inderdaad weer mee verder
      zoeken.

      Ik heb het boek van Marten Groen op mijn verlanglijstje staan, maar er is
      moeilijk aan te komen, tevens zijn andere boeken.

      Het lijken mijn heerlijke boeken om in te lezen met al die informatie over
      de inwoners van Oldeboorn.

      Alles in detail echt prachtig al is de info over Folkert natuurlijk niet zo
      mooi!

      Maar hoort er allemaal bij.

      Nogmaals bedankt en groetjes

      Jeanet Leroy Slottje