Gerrit Hotzes.

  • Pieke
    Message 1 of 1 , Nov 24, 2011
      Wie kan mij iets meer vertellen over Gerrit Hotzes en over zijn voorfa's?
      Gerrit trouwde met 329. Wytske Hessels voor 1688, vermoedelijk in Menaldumeradeel. Zij was een dochter van Hessel Hendriks Hesselius en Aaltie Hendriks.

      Kinderen van Gerrit Hotzes en Wytske Hessels zijn:
      I. Pytje Hotses, geboren op 23 januari 1688 in Menaldumadeel; overleden.
      Menaldumadeel, dopen, geboortejaar 1688, doopjaar 1688.
      Dopeling: Pytje. Geboren op 23 januari 1688 - Gedoopt op 29 januari 1688..
      II. Hessel Hotses, geboren op 20 augustus 1691 in Menaldumadeel; overleden voor oktober 1692
      III. Hessel Hotses, geboren op 23 oktober 1693 in Deinum; overleden tussen 1755 - 1790; trouwde met Grietje Keimpes op 1 april 1736 in Deersum.
      IV. N. Hotses, geb/ged. in 1697; overleden 1697.

      Groetenis fan Pieke.