RE: [Friesland-genealogy] Re: DODENHUISEN in Harlingen

  • Elvira Groot
    Message 1 of 3 , Nov 23, 2011
      Hallo Margreet,

      Van harte bedankt voor jouw hulp. Ik had geprobeert in de lidmatenboeken
      informatie te vinden maar dacht helemaal niet aan de burgerboeken..

      Fredrik DOODENHUYSEN is geen familie van mij maar ik vond het wel spannend
      dat zijn familienaam dezelfde is als het dorp in Hessen waar een tak van
      mijn voorouders vandaan komt. Met jouw hulp kom ik nu weer een stuk verder.

      Groeten,

      Elvira

      _____

      Datum: 5 september 1763
      Geboren te Klyner in 't Waldekse

      www.tresoar.nl > direct naar (in het midden vd blz - links)

      groet Margreet

      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com> , "Elvira Groot"